• להתקשרות מהירה

שרות כתיבה שיווקית

אנו פועלים היום בעידן שבו פעילות השיווק מתנהלת בערוצים של מדיה דיגיטלית מוצפת וצפופה במידע. תיבות הדואר האלקטרוני שלנו מלאות במסרים. באנרים ופרסומות קופצים לנו בעיניים, ועדיין לא דיברנו על הרשתות החברתיות. 
כולנו נחשפים מדי יום ביומו לאלפי מסרים. אך רק 3% מהם עוברים את סף המודעות שלנו.

אנחנו מצביעים ברגליים... וכמונו גם הקונים שלנו והמתעניינים בשירותים שאנו מספקים. העיניים שלהם נודדות הלאה. תוספת מסרים מעיקה עליהם ולא מועילה להם.

אז איך בונים בסיס לקוחות יציב ואיתן בסביבה דיגיטלית רועשת המסיחה את תשומת הלב ? 

אז איך בכל זאת אפשר לבלוט בתוך התחרות? 
ואיך אפשר לגרום ללקוחות פוטנציאליים לצפות למייל הבא שלנו? 

התשובה היא: שיווק באמצעות תוכן

יותר ויותר אנשים העוסקים בשיווק בכל העולם מהאתר הקטן ועד אתרי ענק מגלים, שהדרך העיקרית  להמשך הצלחת האתר, ולשמירה על היתרון התחרותי בשוק היא לפעול עפ"י אסטרטגיית תוכן אפקטיבית.

מה זה אסטרטגיית תוכן אפקטיבית ?

שיווק באמצעות תוכן זו טכניקה שיווקית, שמתמקדת ביצירה והפצה שיטתית של תוכן בעל ערך, כשהמטרה היא למשוך ולשמר את קהל המטרה הספציפי, ולהפוך אותו ללקוחות. 
אסטרטגיה זו מבוססת על הנחה היסוד היא שאם אנחנו באתר, נספק ללקוחות מידע רלבנטי ובעל ערך בשבילם, הם יגמלו לנו ברכישה ובנאמנות.

מה הופך את התוכן למשמעותי ?

השיווק באמצעות תוכן הביא ארגונים ועסקים בכל העולם ליצר תוכן כשהם מעלים לאתר האינטרנט שלהם מאמרים, בלוגים, שולחים ניוזלטרים, דפי נחיתה, סרטוני וידיאו, מדיה חברתית, מדריכים אלקטרוניים, תמונות ועוד... 

כל אלה מטרתם אחת: לכתוב כדי לסייע במכירות ובקידום המידע שבאתר. אם לשפוט על פי הנתונים זה עובד:  

למעלה מ 90% מהעסקים בעולם המערבי משתמשים בתוכן כחלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית
45% מהם מתכוונים להגדיל את תקציבי התוכן בשנה הקרובה
90% מהאתרים שמרוצים מתוצאות הפעילות שלהם פועלים על פי אסטרטגיית תוכן כתובה

למה כתיבת תוכן שיווקי כל כך חשובה?

מכיוון שאם: בניתם אתר? הקמתם בלוג? העליתם דף בפייסבוק? פתחתם ערוץ ביוטיוב? החלטתם לשלוח ללקוחות ניוזלטר? או הכנתם דף נחיתה לצורך קמפיין PPC . לא משנה באיזו פלטפורמה דיגיטלית תבחרו . מה שיהפוך את אלה לכלי בעל עוצמה שיווקית שמייצרת מודעות למותג שלכם, ומייצרת נאמנות אצל הלקוחות למוצר, לשרות, או למידע הוא אך ורק תוכן אסטרטגי שכתוב - בהתאם לכללים ולכלים של שיווק באמצעות תוכן.

את\אתה מרגישים בצורך לכתיבה שיווקית של התוכן שלכם. צרו קשר